Semester? Här blir ingen semester!

Jodå. Klart det blir det.
Men mest av allt kommer mina 6veckors ledighet att andas B R Ö L L O P!

Nu börjar det faktiskt närma sig - på riktigt!
Igår skickades min brudklänning från Kina och jag är SÅ spänd på hur den kommer att se ut, om den kommer passa (!!). Om halsbandet och örhängen jag köpt kommer passa till - om skorna kommer funka till... ja det är mycket!

Dessutom fick jag mail från Celtic Wedding Rings att de idag skickat vigselringen från Dublin. Just nu i Kilkenny. Pirrigt och spännande.

Musik till bröllopet är nästan helt kirrat - jag har pratat med musikerna idag och det skulle inte vara några problem men har inte fått helt hundra klartecken än. Skönt att hitta musiker trots allt :-)

Ja, sen är det dags att börja slutföra småuppgifterna. Just nu är det 34 personer av 51 inbjudna som tackat ja. Vi väntar fortfarande besked från fyra sällskap. Ett sällskap på tre personer kommer inte.

Jag skulle nog tycka att sånt här var skojigt att arbeta med på heltid..

kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0