Håller andan

Just nu gör jag det. Klänningen kom med bud idag på morgonen. Den är helt okej sydd, lite tunnare tyg än den första känns det som, men jättefin. Den är dock sydd i 2 delar vilket den första inte var. Varför vet jag inte men det spelar mindre roll så länge den sitter snyggt. Kjolen har jag provat och den passar. Bystdelen var svårare att dra ihop själv så där vet jag inte än, det kändes som 50/50 när jag försökte. Fastän tårarna bränner bakom ögonlocken för tanken på att den faktiskt fortfarande inte passar, så måste jag hålla modet uppe. Worst case scenario är att den inte passar och då får jag helt enkelt hitta en klänning som gör det. Än är det ju skapligt med tid som tur är. Uppdaterar ikväll.



Kommentarer
Anonym

håller tummarna

2012-07-13 @ 20:18:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0