Nu närmar det sig verkligen ...

Inte ens två veckor kvar!
 
I lördags avklarades möhippan och jag är så nöjd med den, tack så jättemycket än en gång allihop! Mer utförlig berättelse om möhippan finns att läsa i min vanliga blogg.
 
Här tänkte jag idag skriva vad vi har kvar att göra
 
- handla snacks
- gå in skorna
- göra placeringskort
- skriva ut bordsplacering
- skriva ut bröllopsprogram
- göra klart bröllopsprogrammen
- fixa det sista med buketten
- sista koll med smink och hår
- handla saker till bröllopsdagens morgon (champagne, frukt, kex etc)
 
Jag tänkte ta med grabbarna till panduro idag och få inhandlat det som behövs för att göra klart bröllopsprogrammen, så får vi sitta med dem under veckan.


Kommentarer
Kristin

Hej!
Grattis till det kommande bröllopet! En mycket fin blogg!
Jag hittade din sida då jag sökte på Isabella Heed. Jag själv ska gifta mig i april 2013 och vi försöker leta efter en bra vigselförrättare. Jag såg att du hade skrivit att hon verkade väldigt bra! Är det Isabella Heed som är konstnär också?

Ha en underbar bröllopsdag!

Svar: Hej!Jag tycker absolut att ni ska satsa på Isabella, hon är verkligen så bra och genuin! Vi är inte nervösa alls inför morgondagen utan känner oss trygga med att hon ska viga oss, det kommer bli så bra! Lycka till själv, hör gärna av dig igen om du har fler frågor efter vår stora dag imorgon :D
arvegil.blogg.se

2012-08-22 @ 10:50:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0