Extra fin i håret på den stora dagen

Min snälla storasyster kommer att hjälpa mig på min stora dag med att fixa håret. Därför blev jag extra glad när jag fick erbjudande om att vara med i en kampanj för hårdstylingprodukter från OBH Nordica som är framtagna av Björn Axén. Man får köpa produkterna för reducerat pris, vilket jag nu har gjort - och hoppas att de kommer hem med posten nu i veckan. Då har vi hela sommaren på oss att testa oss fram!


(bild från Buzzador.com)

Dessutom är jag med i en tävling hos MyHappyDays, där man kan vinna ett lyxigt hårdvårdskit från L´Orèal. Det hoppas jag också att jag vinner, då känns det som att det inte kan bli så mycket bättre. Pynt till håret ska vi förstås också skaffa, men det gör jag och syrran tillsammans.





Nu ska jag börja titta på lagom avancerade frisyrer som ändå gör att man känner sig lite extra fin, och hålla tummarna att jag vinner tävlingen hos Happy Days också.

Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0