Make Up rådgivning på the Body Shop

Idag var jag ju som sagt på rådgivning på the Body Shop och jag är sååå nöjd! Johanna, som makade mig, var så proffsig och sminkade mig efter mina förutsättningar. Så himla nöjd! Det kostar bara ynka 150 kr och var så värt det för mig som aldrig brytt mig om att lära mig hur man gör. Nu kanske det blir smink på liiite oftare iallafall! De har så bra grejer på the Body Shop också. Det kostar men håller! Idag handlade jag "Extra Virgin Minerals puderfoundation" som helt och hållet är gjord av bergsmineraler. Inget konstigt i, lååååång hållbarhet och INTE testat på djur. Ögonskugga i grön ton eftersom det ju är tema! Och så en "Eye-definer" också. När jag blev medlem fick jag dessutom rådgivningen gratis (medlemskapet kostade 100 kr så eg 50 kr rabatt), en fin rengöringskräm på köpet och så 3 varor till priset av 2. I kortet på bilden skrev Johanna ner alla produkter som hon använde på mig, så att det var lätt att hitta. Helt fantastiskt bra och jag rekommenderar det varmt till alla!



Kommentarer
Lottiz

Lät som ett bra erbjudande.

2012-07-10 @ 21:12:10
URL: http://lottizdays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0